Torsdag

Blev ingen träning idag. Hade egentligen tänkt sticka till Rålis och köra touch-rugby med tjejerna, men mitt knä är helt svullet :S Har väl påfrestat det för mycket när jag sprungit på löpband.. avvaktar med mitt tredje pass till på söndag så kan jag springa i skogen, lite mjukare där :).

Kommer inte att hinna imorgon eller lördag, åker på kryssning då. Och då tänker jag unna mig endel alkohol och en del riktigt god mat!

Dagens matintag:

Frukost: -
Fika
: Yougurt med krossade linfrön, kalkonskivor med färskost, kaffe med mjölk
Lunch: Resterna från igår
Mellanmål: Två skivor kalkon med färskost, kaffe med mjölk
Middag: Korvstroganoff, haricoverts, vitkålsallad.
Kvällsmål: Lite frukt och nötter och ramlösa


Förresten läste jag precis att det finns ett studentgym gå mitt universitet som jag börjar på i höst, så vitt jag förstår, är alldeles gratis!! Grymt glad nu :D



Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

det är rödbetor, valnötter och nån ostgrej och ah jag har inte världens koll. mamma smällde ihop det :D

2010-07-23 @ 13:36:49
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0