Powerwalk

Började dagen med en power-walk igen. Så himla härligt! Kan rekomendera det till alla :)
Frukosten idag bestod av mosad avokado på fullkornsbröd med ett glas funlight till. Avokade är bland det godaste jag vet! Chips och godis har ingen chans mot avokado ;)

Egentligen hade jag tänkt springa lite idag, men vi har träningsmatch ikväll, så jag ville inte trötta ut benen innan, och det blir ju rätt mycket springa på planen också. :P Men jag känner mig tvungen att köra åtminstone ett till löppass den här veckan. Kommer bli svårt att hinna med, men ska göra mitt bästa!

Nu blir det verkligen skärpning med mina kostvanor. Har haft det i bakhuvudet de senaste veckorna, men jag har inte direkt gjort något åt det.

men nu jävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0