Fighto!

Näe det blev ingen löptur igår. Jag var för upptagen med att bråka med tre olika kundtjänster. Nu fungerar åtminstone internet, men några digitala kanaler har vi inte fått in. Ska åka till expert så snart tvätten är klar och kolla så att det inte är något fel på CA-modulen. Annars är det något fel på vår TV :(
Kommer inte hinna med något löpande idag heller, har ju tvätten igång nu, sen ska jag som sagt hinna till centrum och sen är det rugbyträning ikväll.

Har till på tisdag på mig att klara 5 km. Lördag är det rugbymatch så då kommer det inte hinnas med, söndagar brukar jag vara så mörbultad att jag inte vill röra mig. Jag har alltså Fredag, Måndag och Tisdag på mig. Nu MÅSTE det här gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0