skithelg

Usch den här helgen har varit värre än den förra.
Pappa fyllde år i fredags, så vi var där och käkade tårta o annat onyttigt. Lördagen flödade alkoholen då vi åkte på team-building-läger med rugbyklubben. Galet kul var det dock. Värt varenda kalori ;)
Idag var det stora svullardagen. Både pizza och chips och läsk har jag hunnit trycka i mig. Känner mig helt svullen nu. Och är fortfarande inte återhämtad sen gårdagen. Usch sommar och viktnedgång är alldeles för svårt att kombinera. Jag vill ju fortfarande festa och socialicera, men när man druckit gör man inte direkt de bästa valen :P + att alkoholen självt gör en tjock :(

usch imorgon är det jag som börjar dagen med en promenad, ska försöka klämma in en joggingtur också, men har tvättstugan så får se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0