Nu kör vi!

Jaha, ingen uppdatering har det varit på ett tag. Men såhär är det. Jag har spelat tokmycket rugby i helgen på Stockholm 10's. Massor med motion, sol, blåmärken och alkohol. Kul som fan har det varit med kanske inte så jättebra för min midja ;)

Hur som helst har jag bestämt mig för att droppa LCHF/GI-metoden. Tycker inte det passar mig alls. Vill istället försöka äta av allt, men hålla mig till långsamma kolhydrater, äta mindre portioner och sluta äta massa choklad och chips.

Så så ser nya planen ut!

Träningen kommer fortsatta med löpningen, och varva med rugbyträning och matcher.

Körde elljusspåret idag och sprang 25 i sträck utan problem. Känner att jag är redo för det längre spåret på 5 km. Hoppas jag kan klara att jogga igenom det utan att vila innan augusti är slut. Det blir mitt delmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0