Måndag

Herregud. Jag har fortfarande riktigt jävlig träningsvärk. Matchen i Lördags var riktigt, riktigt tuff, vi kämpade på så bra, men än en gång räckte det inte hela vägen...
Match rapport kan läsas här

Idag har jag lagat världens godaste köttfärsås, och ätit alldeles för dåligt, men har stått emot kvällens frestelser och endast stoppat i mig lite nötter och en kopp kaffe.


Har inte sprungit något sen i fredags, nu får jag väl se till att ta mig ut i spåret igen!

Så här är planeringen har jag tänkt:

Tisdag:
Morgonpromenad + rugbyträning
Onsdag: Löpning
Torsdag: Morgonpromenad + rugbyträning
Fredag: Löpning
Lördag: Morgonprommis
Söndag: Morgonprommis

Vi får se hur jag klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0